یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 21, 2024
کد خبر: 1171585
۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶
رادیو

حوزه / برنامه «شور شیدایی» با هدف اقامه عزای سیدالشهدا(ع)، ترویج عزاداری صحیح و ارائه الگوی عزاداری درست تا پایان ماه محرم روی آنتن می‌رود.

محمد حسن جلالی تهیه کننده رادیو محرم در گفتگو با خبرگزاری حوزه درباره این برنامه پرمخاطب رادیو محرم گفت: برنامه شور شیدایی در ماه محرم با پخش مداحی و مراثی درخواستی مخاطبان، تقدیم شنوندگان رادیو محرم می شود. بنده تهیه کنندگی این برنامه را هر روز صبح ها از ساعت ۱۱ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه بر عهده دارم.

وی با بیان اهداف و رویکردهای این برنامه عنوان کرد: از اهداف برنامه شور شیدایی می توان به گرامیداشت ایام محرم، اقامه عزای سیدالشهدا، ترویج عزاداری صحیح و ارائه الگوی عزاداری درست اشاره کرد. توجه به خواست مخاطب اولویت اصلی برنامه شور شیدایی است.

جلالی یادآور شد: زمانی که در کار با احساس و عاطفه شنوندگان سر و کار داشته باشیم، باید با دقت بیشتری عمل شود، به همین دلیل ما هم تلاش می کنیم با ایجاد فضای شنیداری مناسب با عشق، علاقه و احساس مخاطبان را همراهی کنیم.

تهیه کننده رادیو محرم با اشاره به بخش های برنامه شور شیدایی تصریح کرد؛ انعکاس عزاداری های مختلف، پخش مداحی های سال جدید، پخش مرثیه ها و مداحی های متفاوت با زبان، گویش ها، لهجه های مختلف و توجه ویژه به درخواست ها در لحظه، چه از طریق پیامک و چه از طریق تلفن، وجه تمایز این برنامه با سایر برنامه های رادیو محرم است و البته از انتظارات مخاطبان برنامه شور شیدایی است.

ویژه برنامه«شور شیدایی» یکی از برنامه های رادیو محرم که مبتنی بر ارتباط با مخاطب به صورت زنده هر روز با یک تیم برنامه ساز روی آنتن می رود. این برنامه صبح ها از ساعت ۱۱ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی محمد حسن جلالی و عصرها از ساعت ۱۷ و ۳۰ تا ۱۹ به تهیه کنندگی روح الله اسماعیلی پخش می شود. برنامه ای که مبتنی بر تعامل و ارتباط با مخاطب است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha